Avatar billede imgoingtothemoonho Nybegynder
22. marts 2004 - 00:20 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Hvad skal jeg slette ved salg af cpu?

Jeg har solgt min cpu på qxl.dk.
Og han skal selvfølgelig ikke have alle mine billeder af mine ekskærester uden tæj på osv. osv. Så dem har jeg slettet.

Men hvad ellers skal jeg slette?
Skal jeg f.eks ikke slette min netværksforbindelse så han ikke bruger mine data osv.?

Hvad er ellers vigtigt?

P.S Jeg kan ikke finde ud af at reinstallere computeren, så det dropper jeg:-)
Avatar billede chalde Seniormester
22. marts 2004 - 00:23 #1
Brug killdisk:
http://www.killdisk.com/
Alt ryger på harddisken, så kan han jo selv installere windows.
Hvis du bare sletter filerne, vil han med de rette programmer kunne finde filerne igen.
Download: http://www.killdisk.com/downloadfree.htm
Manual: http://www.killdisk.com/screenshots.htm
Avatar billede simonvalter Praktikant
22. marts 2004 - 00:46 #2
hvis du kun sælger din cpu skal du ikke slette noget da den ikke indeholder nogen data
Avatar billede chalde Seniormester
22. marts 2004 - 00:52 #3
Tror han mener computer. Ellers er det en meget speciel cpu :-)
Avatar billede halifax Nybegynder
22. marts 2004 - 02:42 #4
Skidt pyt, hvis andre skulle se nogle gamle kærester. Altså jeg mener, hvis manden alligevel tager til månen (se navnet). hehe
Men måske på gr. af gl. kærester han gør det.  :)
Avatar billede popsy Novice
22. marts 2004 - 06:37 #5
Hmmm, ikke for at lyde som en politimand her, menøhhh... Du sælger din pc til ham, er det så med eller uden windows?

Hvis du sælger den med windows, så medfølger den originale cd selvfølgelig, så han selv kan geninstallere skidtet, og dermed kan du jo bare køre en format af disken.

Sælger du den uden en original windows, så er du jo under alle omstændigheder nødt til at formatere...
Avatar billede imgoingtothemoonho Nybegynder
22. marts 2004 - 19:17 #6
Det er med en original windows, men jeg vil have fjernet tingene INDEN han modtager pc´en så han ikke kan se alle mulige ting og sager:-)
Avatar billede imgoingtothemoonho Nybegynder
22. marts 2004 - 19:17 #7
Killdisk it is:-)
Tak allesammen...