Avatar billede loves Nybegynder
22. marts 2004 - 00:16 Der er 3 kommentarer

VoiceXML subdialog

Er der nogen der kan hjælpe mig med at se et par vxml dokumenter igennem. Jeg har problemer med subdialoger, nærmere bestemt at flytte værdier fra subdialogfelter til denne subdialogs "application" hvor værdierne skal vurderes!
Anyone..??
Avatar billede somaliomar Praktikant
22. marts 2004 - 07:08 #1
Avatar billede loves Nybegynder
22. marts 2004 - 12:18 #2
Desværre er der ikke meget hjælp at hente fra den side somaliomar. Jeg har imidlertid selv fundet svaret i mellemtiden. Generelt set synes jeg ikke at der på nogen af de kendte hjemmesider voxeo eller bevocal eller w3's er en ordentlig gennemgang af pasning af værdier fra subdialoger. Det bliver gjort på forskellige måder og har været meget frustrerende at få styr på. Men tak for hjælpen anyway, er du udvikler? Må konstatere at det er ret svært at finde support på nuværende tidspunkt...
Avatar billede somaliomar Praktikant
22. marts 2004 - 18:27 #3
Ja, jeg er udvikler. Det var godt nok længe siden jeg sidste kiggede på VoiceXML.