Avatar billede audi Nybegynder
05. februar 2001 - 12:28 Der er 3 kommentarer

virker ikke på delta force 3

jeg har fået installet delta force 3 demo. men \"hopper\" af skræm når spillet er startet.
den er en P2-350mhz,192mb, og 4mb maxtor mga.
diretx 8.0..hjælp...
Avatar billede dreadworg Nybegynder
05. februar 2001 - 12:39 #1
HVad jeg umidelbart kan forestille mig er, at du ikke har de nyeste driverer som DFLW gerne vil have.
http://www.matrox.com/mga/support/drivers/home.cfm

Hvad er minimums kravene til det egentlig? Jeg har ikke kunnet finde dem...
Avatar billede pou_vad Nybegynder
05. februar 2001 - 12:56 #2
Dit grafikkort er for gammelt

Hvis du vil have et nyt billigt grafikkort vil jeg anbefale et Geforce 2 MX, da det kun koster omkring 1200 kr, og kører temmelig hurtigt

/Pou_vad
Avatar billede dreadworg Nybegynder
05. februar 2001 - 12:59 #3
VIDEO CARD:
Direct 3D compatible video card required. 3dfx Voodoo 3 or NVIDIA TNT2 recommended. Supported 3D cards include: 3dfx Voodoo2, 3, 5; NVIDIA TNT, TNT2, GeForce, GeForce2, ATI Rage Fury Max, Matrox G400.

OPERATING SYSTEM:
PC CD-ROM, Windows 95, 98, ME, 2000 (DirectX 7.0 or greater)

CPU TYPE & SPEED:
Minimum - Pentium II, Celeron 400, or equivalent required Pentium II 400 MHz or equivalent recommended

HARD DRIVE SPACE:
200 MB available

SYSTEM MEMORY:
64 MB required (with AGP video card: 128 MB recommend)

CD-ROM SPEED:
4x CD-ROM Drive

DIRECTX:
DirectX 7.0 or greater required (included on CD)

SOUND CARDS:
Windows compatible. Voice-Over-Net [VON] requires full duplex sound card

SUPPORTED CONTROLLERS:
Windows compatible mouse

INTERNET PLAY:
Up to 50 simultaneous players via NovaWorld servers (Internet service provider required)

LAN PLAY:
IPX LAN Support