Avatar billede hyrup Nybegynder
19. marts 2004 - 23:45 Der er 12 kommentarer og
1 løsning

Regnskabs program til selvstændig.

Jeg søger et regnskabs program til linux der kan dobbel bogføre debitor ,kriditor, mons, farktura.
Er der en der ved hvor man kan finde et program der ikke koster alverdens.

på forhånd tak.
Avatar billede _michael_ Nybegynder
19. marts 2004 - 23:50 #1
stone's summa summarum er godt og billigt!

http://www.summasummarum.dk/
Avatar billede pfp Nybegynder
20. marts 2004 - 00:12 #2
michael -> Så vidt jeg ved findes Summa Summarum ikke til Linux? Men jeg tager måske fejl..?
Avatar billede hyrup Nybegynder
20. marts 2004 - 00:14 #3
Jeg kan ikke finde Summa Summarum til linux jeg har kikket mig lidt omkring men kunne ikke finde noget.
Avatar billede dna Nybegynder
20. marts 2004 - 08:06 #4
Du kunne evt. overveje en webløsning:
http://www.revilution.dk

Kender ikke systemet selv, men har hørt gode ting om det.

dna
Avatar billede _michael_ Nybegynder
20. marts 2004 - 13:57 #5
Hyrup> Hov... så ikke, at det skulle være til Linux... :(

Så vil jeg også anbefale et online regnskabsmodul i stedet for. Jeg kender desværre ikke så vanvittigt meget til Linus-programpakker. Har du prøvet på linux-siderne?
Avatar billede nse Nybegynder
20. marts 2004 - 14:51 #6
Af online regnskabsprogrammer er der også www.e-conomic.dk.. Det kan du teste online.. Personligt synes jeg, at det har en flot brugerflade og indeholder alle nødvendige ting.. Prisen er også fornuftig..
Avatar billede hyrup Nybegynder
21. marts 2004 - 11:44 #7
Nu har jeg kikket lidt på dem bægge to og jeg syntes at revilution.dk er flot og der er mange ting man kan både med det ene og det andet. Det er bare ikke sådan lige at gå til, jeg syntes at man skal være den lidt store bogholder for at bruge det, og man skal bruge meget tid på at få det til at virke.
e-conomic.dk er lige til at gå til, det er ikke så fansit som det andet men der er det man skal bruge.
Så hvis man ikke har så meget til regnskab, (det er der vist ikke nogle der har) og skal man ikke bruge alt det fansie som der er i revilution så ville jeg vælge e-conomic.dk.
Men 200,- kr pr måned virker måske ikke af så meget men skal man bruge det i et par år så kan man købe et program til samme penge, så hvis der findes noget til at putte på maskinen ville det være rigtigt godt.
Avatar billede dejbjerg Nybegynder
22. marts 2004 - 12:00 #8
Tag et kig på
http://www.entity.dk/cms/default.asp
Et ganske udmærket og ganske gratis program.
Er lavet i (og til) Access, men findes vist nok også i en standalone version.
Avatar billede dejbjerg Nybegynder
22. marts 2004 - 12:01 #9
Ups ... Linux :(

nvm
Avatar billede powerbart Nybegynder
29. marts 2004 - 02:53 #10
LESS IS MORE ApS har lavet limWEB - the ultimate online office
(limWEB for Less-Is-More WEB)

Det er én online applikation til virksomheder under 50 ansatte.
Det er udviklet til Mozilla... På linux/Mac-OSX platformen, men virker selvfølgelig også i IE.

Der er alt hvad den mindre virksomhed kan ønske sig:
- Finanssystem
- CRM - system
- Online kalender (med sync. til Ericsson mobiler pt.)
- WebMail, med spam, viruschecking, etc....
- Nyhedsbrevhåndtering..
- Virtuel filserver, med grupper, rettigheder, etc.
- CMS system
- Projekt styring
- Affilate system (web - kampagne - statistik - system til webshops)

Og 40 mill. andre ting ....

Alt hvad hjertet kan begærer ...
Avatar billede hyrup Nybegynder
08. maj 2004 - 00:08 #11
ja jeg har set dem men det er ikke det jeg lige søgte da det ikke er alle steder jeg kan komme på nettet ville jeg gerne have et der lå på min computer.
Avatar billede hyrup Nybegynder
08. maj 2004 - 00:11 #12
UPS...
Avatar billede hyrup Nybegynder
08. maj 2004 - 00:12 #13
Nå men jeg finder på noget tak for hjælpen.