Avatar billede rishoej Nybegynder
19. marts 2004 - 08:14 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Trådløs tastatur

Mit gamle tastatur er deffekt og jeg har derfor anskaffet mig en tråløs mus og tastatur.
I brugsanvisningen står der, at man før installering skal afindstallere eventuelle gamle drivere og at man kan gøre det i tilføj/fjern programmer. Hvis ikke man får gamle drivere afinstalleret kan tastaturet virke ustabil
Jeg har ikke kunne finde noget under tilføj/fjern programmer og har derefter installeret det nye tastatur hvilket også virker efter hensigten, men der er andre familiemedlemmer som bruger PC'en til at spille spil, blandt andet Counter Strike. Når man spiller dette spil kan man ikke styre spillerne. Hvis man har valgt at gå fremad stopper man ikke hvis man ikke mere bruger tasterne. Man kan faktisk sige, at det hele løber løbsk.
Kan i fortælle mig hvad det er jeg har gjort galt eller om det måske er en fejl på tastaturet.
Jeg har et tredje tastatur som vi prøvede at bruge og her var der ingen fejl.
Avatar billede muddi Praktikant
19. marts 2004 - 08:38 #1
Det lyder som en fejl med driverne. Jeg går ud fra at du har brugt standarddriverne der fulgte med tastaturet?! Gå ind på producentens hjemmeside og se om der ligger en opdatering.
Avatar billede martinowitz Nybegynder
19. marts 2004 - 08:41 #2
Hvilken version af CS spiller i ??

Hvilket tastator og mus har i ??

/Martin
Avatar billede rishoej Nybegynder
19. marts 2004 - 08:44 #3
Jeg har brugt den medsendte driver.
Hvis jeg går ind under hardware - tastatur - driver, har jeg mulighed for at opdatere driverne. Kunne det være en ide?
Avatar billede muddi Praktikant
19. marts 2004 - 08:51 #4
JA! Det skal du altid gøre som det første :o) Hvilken producent er det?
Avatar billede rishoej Nybegynder
19. marts 2004 - 08:57 #5
CS mener jeg er vision 6,1 eller 6,0.
Det nye tastatur og mus er af mærket Labtec.
Jeg mener producenten er Microsoft.
Avatar billede martinowitz Nybegynder
19. marts 2004 - 09:16 #6
På følgende hjemmeside kan du finde opdaterede drivere til dit tastator og mus:

http://www.labtec.com/index.cfm/service/splash/EUR/EN,crid=68

CS bør køre version 1.6 (som er nyeste version) - men den skulle gerne blive opdateret autotatisk af Steam.

Håber og tror på at det hjælper at opdatere dine drivere.

/Martin