Avatar billede suss Nybegynder
18. marts 2004 - 16:32 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Lave sin egen knap i Outlook Express

Er der nogle rigtig kloge hoveder:o) som ved om og i så fald hvordan man kan lave sin egen "Gem som knap" på værktøjlinien i Outlook Express, som fx gemmer den mail og/eller vedhæftet fil, man peger på et bestemt sted fx. D:\mails
Avatar billede bartfreak Nybegynder
18. marts 2004 - 16:37 #1
den findes...højreklik og sig tilpas/tilføj...gem som ..O)
Avatar billede bartfreak Nybegynder
18. marts 2004 - 16:39 #2
gem en gang på destinationene, og det er default..O)
Avatar billede bartfreak Nybegynder
18. marts 2004 - 16:42 #3
Avatar billede suss Nybegynder
18. marts 2004 - 17:07 #4
Jeg ved godt, at jeg kan tilføje nogle ikoner/knapper som allerede eksisterer i Outlook. Ved også hvordan. Når man vælger ikonet Gem Som, åbnes stien automatisk i "dokumenter" som default. Det er denne default, jeg ønsker at kommer ud over. Jeg kan ikke se, at jeg noget steds får lov at angive en default sti selv. Jeg kan selføl selv finde frem til min ønskede mappe, men hver gang jeg lukker Outlook, "glemmer" programmet, hvor jeg gemte sidst. Derfor ønsker jeg selv at kunne "lave" min egen Gem Som knap (og gerne flere) med tilhørende stier.
Avatar billede bartfreak Nybegynder
26. marts 2004 - 05:52 #5
tror ikke det er muligt..O/
Avatar billede suss Nybegynder
20. juni 2004 - 19:03 #6
Må hellere lukke spørgsmålet
Avatar billede suss Nybegynder
20. juni 2004 - 19:03 #7
Luk :o)
Avatar billede bartfreak Nybegynder
20. juli 2004 - 16:13 #8
hey igen..O)
har lige testet det... og DET virker..O)

altså skriv regedit i kør, .. find denne sti >> HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\User Shell

find så "personal", og dobbeltklik på den, og ændre så stién til der hvor du vil gemme dinne mails fremover.
Genstart outlook, og prøv om det virker..O)
Avatar billede suss Nybegynder
20. juli 2004 - 17:38 #9
Hej bartfreak. Ja så er jeg noget af vejen, men Outlook stiller sig (som en hjælp) stadig, der hvor man gemte sidst. Min Outlook er åbn hele dagen, og jeg modtager løbende en slags mails, som skal gemmes ét sted, mens alt andet bliver gemt forskellige steder som dokumentation. Det bliver til meget "trafik" frem og tilbage, og jeg vil derfor gerne kunne lave føromtalte knap med tilhørende sti.
Avatar billede bartfreak Nybegynder
20. juli 2004 - 18:54 #10
ja okay, sorry..
Tænkte på om du så ikke skulle skifte til Ms outlook evt. 2003.
Der kan du lave dine egne genveje, også bare trække mailen ind, forskellige steder´..O)