Avatar billede antrax Nybegynder
17. marts 2004 - 22:25 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Flatus - Version Two - WIP: 98%

Oh yes - Jeg nærmer mig afslutningen på designet, har rettet røv mange bugs og rodet med kompabilitet til både Firefox og IE - Samt Validering af både CSS og HTML 4.1.

Alt skulle nu være færdigt, men for en sikkerheds skyld, test den lige igennem inden jeg skal smide indhold på.

Forresten er det til et skole projekt, så hvis i gider smide en pæn kommentar jeg kan vedlægge ville det være kanon.

Sitet; http://antrax-online.com/fts/

(Tag jer ikke af ødelagte links - Det er med fuldt overlæg!!)

På forhånd tak!
Michael Dahl
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
17. marts 2004 - 22:30 #1
(1) Det er okay med en intro - men synes bare at den er lidt for tynd, det giver mig ikke meget ide om hvad siden jeg er på vej ind på, handler om.

(2) Synes det er et dejligt lyst og enkelt layout du har lavet

(3) Et godt og lidt sjovt billede du har valgt at sætte ind. Men rigtig godt, da det giver noget liv til siden.

(4) Sad lidt tid og ledte efter menuen - den er gemt lidt af vejen efter min mening, og synes nok du bør skabe lidt mere opmærksomhed omkring den, også fordi den har en lidt utraditionel placering.

(5) HVad er det for en skrifttype du bruger?? Den er god synes jeg.
Avatar billede antrax Nybegynder
17. marts 2004 - 22:32 #2
Forresten - Jeg ved det ikke ligner det gængse klan site - Dette er 100% med vilja, da kunden ville portræteres som proffesionelle, et firma - I stedet for en hobby for en gruppe teenagers!
Avatar billede antrax Nybegynder
17. marts 2004 - 22:35 #3
(1) - Splash'en bliver med 99% revideret - Den er lidt tynd ja :)

(2) Tak :)

(3) Igen, Tak :)

(4) Den er designet til erfarne brugere af internette, og folk der kigger efter 'design only', Den er så og sige udelukkende vægtet på at skulle se flot ud - Derfor har jeg valgt at gemme menuen lidt væk. Måske for jeg lavet noget flash i stedet - Men tak fordi du pegede det ud! :)

(5) Trebuchet MS - Standart Windows font. Elsker den også, god til både skærm og tryk :)
Avatar billede doggy82 Praktikant
17. marts 2004 - 22:53 #4
Ja Trebuchet MS er cool, den er gået hen og blevet den nye "Verdana", som ellers f var mest populær for et par år tilbage. Men jeg må altså lige sige at det er en skærm type. Detfor er det ikke tilrådeligt at man bruger den til print eller tryk. Der kan man f.eks. istedet bruge Avantgarde som minder lidt om den.
Du skal forresten lige ha' en generel skriftfamilie til sidst i din style (generic fontfamily):
font-family: "Trebuchet MS", Verdana, Tahoma, Sans-Serif;
Bare for en sikkerheds skyld.
Btw cool side, bortset fra at det skal fremstå klarere hvad siden handler om.
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
17. marts 2004 - 23:06 #5
Er det så meget en standard font at man kan angive den i html ligesom Verdana og de andre typer??
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
17. marts 2004 - 23:08 #6
antrax >> ad 4) Vil nu også betegne mig selv som en erfaren bruger - men fik ikke lige øje på den i første omgang af den grund
Avatar billede antrax Nybegynder
17. marts 2004 - 23:08 #7
Alle windows platformer har den. Bare angiv en font family til sidst, som nævnt og du har dit på det tørre.

(Det er forresten tilføjet doggy - det var en svupser, tak for notitsen!)