Avatar billede jesper_45 Nybegynder
17. marts 2004 - 11:26 Der er 10 kommentarer

Hvad synes i om min webside

Det ville være interessant at vide hvad i synes om min webside
Avatar billede arnums Nybegynder
17. marts 2004 - 11:27 #1
link?
Avatar billede jesper_45 Nybegynder
17. marts 2004 - 11:28 #2
Øhhhhh lige en link

http://www.j-jacobsen.dk
Avatar billede finurliga Nybegynder
17. marts 2004 - 11:28 #3
ehm ja, hvilken ? :S
Avatar billede arnums Nybegynder
17. marts 2004 - 11:32 #4
skal der ikke stå noget om dig selv? der står jo "jespers homepage"
;o)
Avatar billede finurliga Nybegynder
17. marts 2004 - 11:32 #5
Bryder mig ikke om at der er hele 3 scrollbars, hader dem.. Desuden synes jeg nok at den blå farve er lidt for markant i forhold til menuen, som virker ret afdæmpet.. Det burde passe lidt bedre sammen.
Avatar billede jesper_45 Nybegynder
17. marts 2004 - 11:39 #6
Tjaa....det er min homepage...men den handler ikke om mig, men om fisk :-)
Avatar billede jps6kb Novice
18. marts 2004 - 08:44 #7
Menuen er fed nok, men der stopper det også. Det ser ud som om at du har rippet venstre-menuen og selv lavet indholdet i Word.

Brug samme skrifttype på indholdet som på menuen.
Banneret falder til jorden.
Hold siden i én stil ... der er for meget i gang på siden, det er ikke så pænt.
Smid evt. border på dine fotos og ton den blå farve på overskrifterne lidt ned.

:)
Avatar billede krc_ Nybegynder
18. marts 2004 - 09:28 #8
Jeg synes det er irriterende at man skal klikke på pilen i menuen og ikke bare kan klikke på overskriften! Bare min kommentar
Avatar billede pixelboxdk Nybegynder
18. marts 2004 - 12:24 #9
Ja.. Typist frontpage side.. Det holder ikke alt for godt.. Menu'en er helt i orden, men det er vidst også det mest positive.. Jeg sytes lissom der mangler nogle grafiske elementer, det er bare et par tables og så ikke mere.. Der er ikke det store at råbe hurra for.. Men nu vil jeg ikke være alt for hård :) Der findes værre sider.. MEGET værre.. Den er ikke SÅ dårlig.. bare arbejd lidt med den, så er jeg sikker på den kunne blive god. Lav evt. nogle borders på dine billeder, og måske på dine tables.. bare en ide :)

//Daniel
Avatar billede putzen Nybegynder
26. marts 2004 - 15:13 #10
Når det nu er din hjemmeside om fiskeri, hvor er så fotoet af DIG med en flot FISK??