Avatar billede dkampmann Nybegynder
13. marts 2004 - 10:08 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Simkort på 3-telefon

Jeg vil gerne vide om man kan bruge simkortet fra en telefon fra telefonselskabet "3" i en almindelig mobiltelefon! Telefonen er en Motorola A 920, men den er så stor at den er svær at slæbe med overalt og derfor kunne det være fedt hvis jeg kunne sætte simkortet over i min gamle "almindelige" mobiltelefon!
Avatar billede werd Nybegynder
13. marts 2004 - 12:56 #1
ring dog til kundeservice og spørg. Der er du 100% sikker på at få det korrekte svar. Tlf: 70 313 313
Avatar billede neophyte Nybegynder
13. marts 2004 - 16:41 #2
Når så du harogså har købt skidtet. Har den selv, desværre. Nej, det mener jeg ikke du kan, da almindelige telefoner ikke kan udnytte de funktioner som 3 tilbyder. Det skal være en 3G telefon fra Motorola. Men prøv og ring til kundeservice. Skal snart af med min Motorola A920 grundet den er alt for stor og alt for ustabil.
Avatar billede linnemann Nybegynder
25. maj 2004 - 18:51 #3
Prøv at stil spørgsmålet på http://www.a920.lir.dk