Avatar billede kappel Nybegynder
13. marts 2004 - 00:31 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Synkronisere kalender i outlook

Hej

Jeg vil gerne kunne synkronisere kalenderen i Outlook mellem min hjemme pc og min pc på universitet, er det muligt? Jeg kigget i mange tråde men tror ikke jeg kan buge en exchange server?

Dvs de aftaler jeg har tilføjet kalenderen (outlook) på uni skal hentes ind i min kalender på min hjemme pc når den tændes (eller hvis den er tændt så med det samme)

Begge kører Win XP SP1
office XP

/kappel
13. marts 2004 - 00:41 #1
Hvordan forbinder du de 2 computere?
Avatar billede kappel Nybegynder
13. marts 2004 - 10:11 #2
Mulighederne er enten via email eller ftp - tror jeg
(har ikke så meget forstand på det)
Avatar billede kappel Nybegynder
14. marts 2004 - 14:53 #3
kan du hjælpe?
Avatar billede lupj Nybegynder
19. marts 2004 - 05:36 #4
Det kræver at du kan forbinde de to maskiner via den samme exchange server Ellers kan du ikke sync´e din kalender...

Lupj
Avatar billede kappel Nybegynder
19. marts 2004 - 08:42 #5
skal en exchange server køre på en server?
Jeg har et webhotel kan jeg bruge det
den anden pc står på uni, hertil er der også knyttet en hjemmeside.

Adgangen skal det være ftp?
Avatar billede kappel Nybegynder
21. marts 2004 - 22:08 #6
lupj >>
kan du hjælpe?
Avatar billede kappel Nybegynder
20. april 2004 - 01:05 #7
er der ingen der kan hjælpe, kan det virkelig passe at jeg skal sende en mail frem og tilbage hver gang - suk (nå det går nu nok)