Avatar billede schua Praktikant
11. marts 2004 - 12:17 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Hvordan upload hjemmeside?

Hej eksperter...

Jeg har lavet en hjemmeside for en..

Nu skal jeg bare have den uploadet så jeg kan vise ham den, men jeg har ikke et sted at uploade til. Jeg mangler en hjemmeside, med noget fri serverplads, det skal også være så nemt at jeg ikk skal sidde og uploade hver enkel fil. Det skal bare være sådan at jeg ligger den mappe ind som jeg har min hjemmeside i.
Eller er der nogle herinde som vil hjælpe mig med at uploade den så kan jeg sende filen ud til dem, det skal bare være sådan at jeg også kan komme der ind og ændre i den.
Avatar billede ellebaek Nybegynder
11. marts 2004 - 12:20 #1
subnet.dk de har ftp adgang mm.

du kan oprette en side her: http://mp.sol.dk/hjemmesider/article.jhtml?articleID=2208843
Avatar billede kbonline Nybegynder
11. marts 2004 - 13:00 #2
send den til mig som en zip fil, så skal jeg smide den ud på et af mine domæner.
send til kristian@kbonline.dk
Avatar billede 2c Nybegynder
19. marts 2004 - 02:13 #3
hos http://www.frac.dk/ kan du også få gratis serverplads. Hvis du vil ændre i det du har uploadet, er det nok en god ide selv at uploade det, da du så får øvelse i at gøre det. Når du skal have gratis serverplads, er du som regel nødt til at uploade filerne enkeltvis. Det er heller ikke noget der tager lang tid, når man først har fået det ind på rygmarven. Hvis du opretter et webhotel hos frac.dk, får du en vejledning om hvordan man skal gøre.