Avatar billede joaqin Nybegynder
10. marts 2004 - 10:36 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Oprette mapper i dream 4.0

Hej alle

Jeg har en hjemmeside hvor alle htmfiler, billeder og etc, ligger i en lang stribe (ca 250 elementer) Det er noget roderi at finde rundt I

Nu har jeg oprettet 3 mapper i site vinduet som hedder
gifbilleder
jpgbilleder
htmdocs
Derefter har jeg flyttet alle filer ove i de respektive mapper

Men hvordan skal jeg forbinde dem ???
Mvh

Joaqin
Avatar billede Kengun Praktikant
10. marts 2004 - 11:00 #1
hmm, holder ik DW selv styr på hvor du flyttede de file? Hvordan flyttede du dem? Flyttede du dem inde i DW eller ude i din Explorer/udforsker? Hvis du flytter dem inde i DW så mener jeg da at den selv holder styr på hvor de file blev flyttet. Hvis din side så ik fungerer som den skal så kan du vel højreklikke på de billeder og rette til den sti som ligger på bilderne.
Avatar billede joaqin Nybegynder
10. marts 2004 - 11:09 #2
Hej kengun
Problemet er alt alle filer har den sti de skal have (når de ligger i en rod)
Når jeg i dream har flyttet dem ind i de tre mapper.
Kan de ikke finde ud af mappen

Så de skal altså have en form for commando

jag har isite manager prvet at trække en streng fra index over til mapperne

men det går helt  koks
mvh joaqin
Avatar billede Kengun Praktikant
10. marts 2004 - 11:26 #3
og du flyttede altså filerne ved at trække dem fra roden i site manager over i de nye mapper?
Avatar billede joaqin Nybegynder
10. marts 2004 - 11:32 #4
Ja
Avatar billede rasmus78 Nybegynder
24. april 2004 - 13:56 #5
jeg mener ikke der er en "smart" knap som selv kan finde alle filernes nye placering.
du bliver nok selv nød til at ændre alle "links" på de forskellige sider, til de rette mapper
Avatar billede joaqin Nybegynder
25. april 2004 - 22:22 #6
Ups

bedre sent end aldrig

Tusind tak

Mvh
Joaqin