Avatar billede tatoojack Nybegynder
08. marts 2004 - 17:51 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Grabbe billeder hurtigt

Jeg mangler et program til at gramme billeder fra for eksempel webcams på msn meget hurtigt.

Hvis man trykker på en knap så tager den et og selv gemmer eller son noget i den stil... findes det?(Det gør det sikkert)

På Forhånd Tak
Avatar billede Slettet bruger
09. marts 2004 - 15:37 #1
Jeg søgte lige på Google, mon ikke dette program kan gøre det du ønsker ?

http://www.theill.com/ConquerCam/default.asp
Avatar billede tatoojack Nybegynder
09. marts 2004 - 17:27 #2
nej for det er ikke mit eget cam jeg skal tage billeder af det er de andres...
Avatar billede Slettet bruger
09. marts 2004 - 19:54 #3
Hvad med at bruge et program som SnagIt ? Det bruges til at grabbe billeder / film fra ens skrivebord af, du definerer blot et område på skrivebordet du vil "grabbe fra", og så kan programmet vist nok gøre resten for dig?

Her er et link: http://www.techsmith.com/products/snagit/default.asp
Avatar billede tatoojack Nybegynder
09. marts 2004 - 22:20 #4
prøver da
Avatar billede tatoojack Nybegynder
14. marts 2004 - 22:52 #5
det ku det ikk... men jeg har fundet et!