Avatar billede petert Forsker
07. marts 2004 - 14:05 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

indsætte en menubar

Jeg har en simpel side hvor jeg sælger nogle brugte ting.( www.3060.dk ) Men jeg vil ger lave en menubar i venster side, hvor jeg skriver " platter og figuer, Møbler, industriting, 0sv.
når man så trykker på navnene, springer man så med på siden der hvor det er aktuelt. Altså en slags hyperlink bare på samme side men længere nede.
Jeg har ikke selv lavet opsætningen af tabellerne, men jeg kan selv rette i teksten og indsætte link til billederne.
Men jeg kan ikke i forntpage komme til at skrive i cellen til venstre og øverst på siden
Hvordan gør man det mest smart ????
jeg har frontpage 2000 og kører win XP.

med venlig hilsen
Petert
Avatar billede ullidk Nybegynder
08. marts 2004 - 15:35 #1
Under menupunktet Platter og figurer skriver du f.eks.:
<a href="navn-på-side.html#platter"> og lige ovenover delen hvor du viser
de platter der er til salg kan du så skrive <a name="platter">.
Det skulle virke. Skriv endelig hvis du skal have det mere udførligt...
Avatar billede lun Nybegynder
14. marts 2004 - 13:46 #2
Kan man få siden at se, hvor du ikke kan skrive i venstre øverste celle?
Avatar billede petert Forsker
21. februar 2007 - 09:47 #3
jeg lukker dette spm.Tak for indlægene
/Petert