Avatar billede sup3rbuck Nybegynder
07. marts 2004 - 01:23 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

ctrl+alt+del (jobliste)

Af underlige årsager er min jobliste, eller den når man trykker de 3 knapper næsten forsvundet, man kan se et vindue men der er ingen faner at vælge imellem (procceser/resourcer/netværk - eller hvilke faner der nu lige er der- kan ikke huske det)

meget mærkeligt, jeg har haft norton anti og firewall installeret heletiden, har læst noget om hijackthis, men kan ikke finde ud af hvad i mener..

men hvad mon der er galt her med min pc ??

tak
Avatar billede sup3rbuck Nybegynder
07. marts 2004 - 01:30 #1
Erm, haha.
øv kan ikke slette spørgsmålet, for lige efter jeg havde sendt det
prøvede jeg lige endnu engang og genstarte og se om det var forsvundet... OG
hahahaha, jeg kom til at DOBBEL KLIKKE på joblisten og fandme om man ikke kan gøre vinduet stort eller lille... holda op je gføler mig dum .. men kan altså ikke slette spørgsmålet.. så INGEN kommentare tak .. :))))))))))))

fortsat god weekend
Avatar billede arlet Juniormester
07. marts 2004 - 05:07 #2
Det var godt det lykkes for dig at løse dit lille problem*S*
Avatar billede friis3450 Nybegynder
07. marts 2004 - 12:17 #3
Hehe.. jeg siger intet :P