Avatar billede skaldpade Nybegynder
04. marts 2004 - 19:31 Der er 7 kommentarer

Web shop "www.oscommerce.com "

God dav jeg har downloadet denne webshop på Eng. men vil godt ha  den på Dansk men hvordan gør jeg det. Jeg har prøvet at hente en dansk oversætter. men kan ikke få det til at virke. HVis jeg kan få nogle af jer til at ligge det ind så den er på dansk så gir jeg 200point
Avatar billede skaldpade Nybegynder
04. marts 2004 - 19:50 #1
Eller norgen som kenner en webshop som man selv kan rette i Namo Web5.5 feks.
Avatar billede goose Nybegynder
04. marts 2004 - 19:51 #2
www.oscommerce.dk kan du hente en dansk sprogpakke under "Filer t. download"
Jeg kender ikke selv til PHP, men det burde da være rimelig nemt at lægge denne pakke ind, den skal sikkert bare kopieres ind i en mappe i programmet

/Goose
Avatar billede skaldpade Nybegynder
04. marts 2004 - 19:57 #3
Ja har prøvet der kommer bare fejl du kenner ikke en ande webshop
Avatar billede swaxi Nybegynder
04. marts 2004 - 21:29 #4
Avatar billede goose Nybegynder
04. marts 2004 - 21:31 #5
hvad med at komme med en beskrivelse af fejlen, så er der måske en eller anden der kan hjælpe ?!?

/Goose
Avatar billede Slawomir Seniormester
04. marts 2004 - 21:38 #6
-
Avatar billede dystopia Nybegynder
09. marts 2004 - 14:25 #7
Jeg bruger selv Oscommerce, og vil gerne ligge DK sprog ind for dig.
Hvis du giver mig adgang til din site, så er det gjort på ganske kort tid.
Ellers skriv til mig på johnny @ stakonline.info (unden mellemrummene), så guider jeg dig gerne igennem.

Du kan se min site på www.laika-it.dk, hvor der er lagt DK sprog ind.

Jeg tilbyder også gerne min hjælp til at installere forskellige moduler mm (dette koster dog)