Avatar billede dwj Nybegynder
04. marts 2004 - 13:03 Der er 10 kommentarer

Flash knapper

Jeg har brugt en af de standard flash knapper som er i dreamweaver, men når jeg nu gerne vil åbne et vindue som skal have en fast størelse feks. 230x500 hvordan kan dette så lade sog gøre.

HJÆLP :)
Avatar billede leahcim Juniormester
04. marts 2004 - 18:54 #1
Når knappen er markeret, går du ind i rullemenuen Design og vælger fanen Behaviors.

Der trykker du på +, og vælger Open Browser Window og udfyler felterne som du vil det.

/Michael
Avatar billede karsten_larsen Praktikant
04. marts 2004 - 19:55 #2
-> Michael, virker det på MX indbyggede flash knapper, jeg ville tror at noget som on (release) {
    getURL ("java script:popup("den_side.html","hvad_siden_hedder",400,255)");
skulle indsættes i actionsscriptet.

:-) karsten_larsen
Avatar billede leahcim Juniormester
04. marts 2004 - 21:07 #3
Jeg har lige afprøvet det igen - og det virker.

Jeg har selv brugt metoden, da jeg ikke ved ret meget om programering. Om det er en "lidt sen" måde at gøre det på - ved jeg ikke.

/Michael
Avatar billede karsten_larsen Praktikant
05. marts 2004 - 09:39 #4
leachim -> jeg har nu ikke fået det til at fungerer via mx2004, men bare det virker for dwj så er det jo fint. Af ren og skær nysgerrighed vil du så ikke ligge et eksempel af html koden her?

:-) karsten_larsen
Avatar billede leahcim Juniormester
05. marts 2004 - 12:10 #5
karsten_larsen -> Jeg har lige prøvet at lave den fra scratch - hmmmmmmm - virker ikke!!!!!!!

Jeg tog metoden fra noget jeg havde lavet før, men der havde jeg brugt swapimage og det er det, der virker på den måde. Jeg brugete min gamle fil som udgangspunkt - ikke gennemtænkt!

Jeg beklager meget vis der er brugt tid på noget der ikke fører til noget, det var ikke hensigten. :-((

/Michael
Avatar billede karsten_larsen Praktikant
06. marts 2004 - 20:12 #6
leahcim -> rolig, rolig! Det er da kun godt, at vi har fundet ud af at den behavior ikke går sammen med MX flash button. Det er en af side gevinsterne ved Eksperten.

;-) karsten_larsen
Avatar billede leahcim Juniormester
07. marts 2004 - 12:46 #7
Karsten_larsen -> jeg ærgrer mig bare. Jeg er rimelig ny i dette og troede at der endelig var noget jeg kunne svare på.

:-)Michael
Avatar billede karsten_larsen Praktikant
07. marts 2004 - 16:05 #8
leachim -> der kommer andre muligheder.

dwj -> der findes vist ingen løsning, som er indbygget i MX.

:-) karsten_larsen
Avatar billede dwj Nybegynder
08. juli 2004 - 01:11 #9
Øv Øv
Avatar billede dwj Nybegynder
08. juli 2004 - 01:12 #10
ØV