Avatar billede cronqvist Nybegynder
03. marts 2004 - 08:58 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Bruge Sony Ericsson HBH-65 som PC headset

Jeg har et Sony Ericsson HBH-65 headset som jeg gerne vil bruge sammen med min PC, eksempelvis i forbindelse med MSN Messenger. Jeg har ligeledes Microsoft IntelliPoint Mouse (Bluetooth), hvor der følger en Bluetooth dongle med.
Jeg kan godt parrere Windows og headset'et, således at jeg under Wireless Link kan se at Windows har fundet en Bluetooth Audio Device, men jeg kan på ingen måde i Windows eller andre programmer, som eksempelvis MSN Messenger, vælge den, da den slet ikke figurerer som et device.
Jeg har fundet nogle steder på nettet hvor det fortælles at Microsfts Bluetooth dongle ikke understøtter alle profiler; om det er der der er problemet aner jeg ikke.
Jeg har også snakket med med andre der har Sony Ericsson HBH-65 headset'et og som bruger det sammen med PC'en, men de har så tilgængeld i Microsofts Bluetooth dongle.
Er det Microsoft Bluetooth dongle der er problemet eller kan det lade sig gøre at få HBH-65 til at virker som PC-headset sammen med Microsofts Bluetooth dongle?
Avatar billede cronqvist Nybegynder
04. marts 2004 - 07:43 #1
Fandt selv ud af det, Microsoft Bluetooth dongle er desværre ikke 100% kompetibel med "rigtig" Bluetooth.
Avatar billede guldbajer Nybegynder
21. marts 2005 - 09:39 #2
Hvordan har du fået det til at virke? Jeg har en HBH600 og jeg har ikke fundet noget der kan få det til at virke.
Avatar billede cronqvist Nybegynder
21. marts 2005 - 09:42 #3
Guldbajer. Som jeg skriver så fik jeg det ikke til at virke da Microsoft Bluetooth dongle ikke er 100% kompetibel med "rigtig" Bluetooth.