Avatar billede klug Nybegynder
02. marts 2004 - 18:09 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Outlook Ekspres - Ikke nok hukommelse.

Hej,

Jeg har lige installeret WIN 2000 på en ny computer og vil gerne bruge Outlook Ekspres som e-mail program.
Efter opsætning af mail konto skulle det hele jo virke – men hvis jeg trykker på Send/Hent, skriver programmet at der ikke er nok hukommelse. Der er 512 mb ram på computeren så det burde være nok. Kan i hjælpe mig………..Please
Avatar billede klug Nybegynder
02. marts 2004 - 18:44 #1
Kan det være fordi at jeg kører med version 5.00?
Avatar billede resten Nybegynder
02. marts 2004 - 18:46 #2
Det er fordi der er nogen Outlook Express filer i regedit der er beskadiget.

Så hvis du ikke har lavet for meget på maskinen ville jeg foreslå dig at genindstaler det hele eller også blot reindstaler Outlook Express.
Avatar billede klug Nybegynder
02. marts 2004 - 18:59 #3
Vil det hjælpe at hente version 6.00 og så installere det.
Avatar billede resten Nybegynder
02. marts 2004 - 19:00 #4
Du kan altid prøve det :)
Avatar billede klug Nybegynder
09. november 2005 - 13:43 #5
l