Avatar billede danic Nybegynder
02. marts 2004 - 13:13 Der er 1 løsning

Redaktion søges

Jeg er indehaver af et online DVD Community - www.dvdbasen.dk Men det er ikke længere et levende site pga. manglende redaktionel stof, herunder nyheder, artikler og anmeldelser.

Du har sikket et godt site inden for hardware eller musik og ønsker nu at komme ind på et nyt marked inden for samme branche. Din redaktions opgave bliver dagligt, at skrive nyheder, anmeldelser og eventuelt artikler til dvdbasen.dk

Jeg vil forsat stå for den daglige drift og videreudvikling af sitet + de omkostninger som er forbundet med dette.

Om den kommende samarbejdes parter er interesseret i en andel af dvdbasen.dk eller en fusion er op til den enkelte.

Med koden bag dvdbasen.dk vil man hurtigt kunne lave nye communitys hvis dette vil være interessant, da der virkelig er udviklet mange funktioner.
Avatar billede danic Nybegynder
21. juli 2004 - 21:39 #1
lukker