Avatar billede trier_sunds Nybegynder
01. marts 2004 - 09:27 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Fejlmeddelse ved import af data

Efter at have oprettet en database i SQL Server 2000 Standard edition kommer der fejlmeddelser ved impot af startdata til denne database.

Databasen har navnet "Kompetence".

Fejlmeddelserne er følgende:

Server: Msg 208, Level 16, State 1, Line 14
Invalid object name 'sysdatabases'.
Server: Msg 1801, Level 16, State 3, Line 2
Database 'kompetence' already exists.
Avatar billede zedios Nybegynder
01. marts 2004 - 09:55 #1
Det kunne godt lyde som om du er løbet ind i problemet der opstår når man omdøber objekter i MS SQL EM.

Prøv at løbe dine objekter igennem og se om der er et af dem som har et andet navn når de bliver vist i SQL EM end hvis du kigger i selve definitionen.

Et alternativ kunne også være at du scriptede alle dine objekter og så lagde dem på manuelt. Så vil du også ret nemt kunne se hvor fejlen ligger.
Avatar billede trier_sunds Nybegynder
02. marts 2004 - 08:29 #2
Ok det prøver jeg