Avatar billede stefmeister Nybegynder
29. februar 2004 - 21:30 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

iframe bestem sted?

Hej eksperter...

Hvordan får jeg min iframe til at blive et bestemt sted på siden? Hvis jeg bare sætter en ind med <iframe bla bla bla></iframe> så bliver den sat under noget tekst eller midt på eller lign. Hvordan kan jeg få den til at sidde et meget bestemt sted, f.eks. højre hjørne på punkt 202,401 ?? Plus... Hvordan får jeg den til at blive der hvis jeg f.eks. scroller i den anden side? altså så den ikke kører med op? <-- sidste del er vigtigst...
Avatar billede gil-galad Nybegynder
29. februar 2004 - 21:35 #1
hvad med at bruge normale frames så?
Avatar billede stefmeister Nybegynder
29. februar 2004 - 21:53 #2
det er fordi den skal sidde som en firkant ca. samme sted som den reklame der er her om Bestil dit GRATIS Visual bla bla... sidder. Det er derfor jeg ikke bare bruger almindelige frames...!
Avatar billede stefmeister Nybegynder
01. marts 2004 - 16:25 #3
nå har fået det ordnet...
f.eks.
    <iframe style="Z-INDEX: 101; LEFT: 154px; WIDTH: 371px; POSITION: absolute; TOP: 168px; HEIGHT: 292px" src="hmm.htm">