Avatar billede hardwaretweaker Nybegynder
28. februar 2004 - 15:24 Der er 2 kommentarer

Den tredie mand!

Goddag

Mig og en person har gang i et stort projekt nu. Det går ud på at lave et unikt dansk billigt projekt-manager system. Vi mangler dog en tredie mand til at tage del i projektet. Han skal tage sig af økonomi, salg og markedsføring. Det kunne evt. godt være en investor som havde lyst til at tage del i det.
Når vi har fundet den sidste mand skal vi tre sammen lave forretningsplan og budget. Så der er rigelig at se til.
Dog er det ikke et fuldtidsjob da vi har ting og arbejde som vi selv skal have lavet.
Hvis du har lyst så skriv da endelig en besked.

Venlig Hilsen Stefan
Avatar billede themosh Nybegynder
15. marts 2004 - 22:42 #1
Lad mig da høre mere om det. Jeg har 100.000kr. som jeg leder efter en investering til.
Amen@mosh.dk
Avatar billede hardwaretweaker Nybegynder
16. marts 2004 - 13:25 #2
Mail sendt