Avatar billede addicted Nybegynder
26. februar 2004 - 18:12 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Kun vertikal scroll

Hvordan går man siden til kun at scroll'e horisontalt, således at selv om siden fylder mere i bredden, end browservinduet tillader, så vil der alligevel ikke være en scrollbar .... det skal lige siges at der skal kunne scroll'es vertikalt.

På forhånd tak.

P.S. det vil være en hjælp, hvis jeg både kan få måden det kan gøres på i Dreamweaver og kan få koden, da jeg nogengange koder i "hånden".
Avatar billede schaefner Juniormester
26. februar 2004 - 18:18 #1
<body style="overflow-x: hidden">

Hvis jeg husker rigtig. Virker kun i IE
Avatar billede schaefner Juniormester
25. november 2004 - 13:14 #2
Har du prøvet det?
Avatar billede addicted Nybegynder
22. november 2005 - 13:41 #3
hov .... opdagede lige at at det ikk er lukket. Ja det virkede :-) send et svar og jeg sender dine point :-)
Avatar billede olebole Juniormester
22. november 2005 - 17:52 #4
<ole>

Blot en lille info til schaefner: Den er en del af den kommende CSS3 og Mozilla besluttede derfor at undestøtte den i september 2004 - så den er i hvert fald understøttet i IE4+ og nyere FF'er  :)

/mvh
</bole>
Avatar billede addicted Nybegynder
30. november 2005 - 19:00 #5
lukker og slukker