Avatar billede benjamin1989 Nybegynder
25. februar 2004 - 18:52 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Kan man slå en Playstation 2 til en computer eller skærm?

Hej!
Kan man sætte en Playstation 2 til en computer eller computerskærm?
Avatar billede jonas_net Nybegynder
26. februar 2004 - 10:57 #1
Hej !
Nej du kan ikke koble den ps2 sammen med din pc, da de ikke kan "snakke sammen". Du kan derfor heller ikke sætte den ps2 til en computer skærm. Du ville også få et problem med lyden da scarstikket indeholder både video og lyd
Avatar billede benjamin1989 Nybegynder
03. marts 2004 - 19:14 #2
vil du ikke have point?
Avatar billede jonas_net Nybegynder
04. marts 2004 - 08:47 #3
jo tak.
Avatar billede jonas_net Nybegynder
04. marts 2004 - 13:13 #4
Har jeg fået dem nu ?
Avatar billede nulle-inc Nybegynder
21. maj 2004 - 22:48 #5
Du kan da godt spille Playstation på din pc skærm. Evt med
http://www.gamebits.dk/shop/productinfo.asp?id=138

Og nu da Sony er kommet med en HDD til playstation 2, så varer det jo nok ikke længe inden der kommer nogle programmer til pc og ps2, så de kan snakke sammen (overføre filer) via ftp og et rj-45 stik
Avatar billede olla1 Nybegynder
27. oktober 2005 - 22:36 #6
Dialogen er 1 år gammel men den product info. du linker til findes vist ikke mere - kan du anvise?
Avatar billede louis bertelsen Praktikant
10. januar 2021 - 17:24 #7
kan man slår sin ps 4 til en cumputer skærm