Avatar billede monie Nybegynder
25. februar 2004 - 14:35 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Outlook Express start op i højer vindue, som er Frame opbykket

Når der klikkes på Email adressen, skal Outlook Express start op i højer vindue.

E.mail:
<a href="mailto:mail@domaen.dk" target="hojere">mail@domaen.dk</a></p>

WebSiden er opbygget med 2 frame indelt i venstre og hojere side.
Har du en løsning på dette?
Og hvordan skal det indskrives i ovenstående kode?

Med venlig hilsen
Monie Jacobsen
Avatar billede mortensf Nybegynder
25. februar 2004 - 14:41 #1
Det kan ikke gøres på den måde du ønsker. a href="mailto:mail@domaen.dk" starter bare outlook op. Du skal køre det gennem en localhost og bruge asp eller php hvis du vil ha det som du ønsker
Avatar billede monie Nybegynder
25. februar 2004 - 15:11 #2
Hej
Min Web-udbyder bruger PHP men ikke ASP.
Har du en kode som via Mail link starter Outlook Express start op i højer vindue.
Jeg tænker på PHP som kan sættes ind i htm-filen.

Sådan ser min hjemmeside fortløblig.

www.sunwind.dk/NySunwind/index.htm
Har fået Google til at vise søgeresultatet i højer vindue. Men er ikke opload det endnu.

Med venlig hilsen
Monie Jacobsen
Avatar billede stefmeister Nybegynder
29. februar 2004 - 21:25 #3
det her har ikke lige noget med det andet at gøre...
Men på min computer kører 1024x768 på 17" skærm, der passer de to billeder ikke sammen, altså de er forskudt lidt, jeg ved ikke om det er på din? Men bare lige hvis du ikke vidste det...!
Avatar billede monie Nybegynder
02. marts 2004 - 12:21 #4
Hej Stefmeister
Prøv, at vedlægget et link så jeg kan se hvad der sker.
Det skulle jo gerne værer sådan det vises som forvendtet.

Med venlig hilsen
Monie Jacobsen
Avatar billede stefmeister Nybegynder
04. marts 2004 - 15:46 #5
http://home20.inet.tele.dk/emul0c/sky.gif

På denne her side har jeg taget et screenshot så du kan se hvad jeg mener..!
Avatar billede monie Nybegynder
05. april 2004 - 05:26 #6
OK