Avatar billede mranders Nybegynder
25. februar 2004 - 11:49 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

lave sin egen webshop

Hvis man vil lave sin egen webshop (selv kode den) og man skal kunne bruge dankort, og fx bruge dibs.dk, hvor svært er det at få til at virke, hvis man kan ASP, javascript og html ?
Avatar billede keysersoze Guru
25. februar 2004 - 11:54 #1
det afhænger bestemt af præcis _hvor_ god man er til ASP, javascript og html... og til opbygning af database ikke mindst. Jeg syntes ikke det er svært men det kræver bare en del tid - er man derimod nybegynder kan det godt være en lidt uoverkommelig opgave
Avatar billede mranders Nybegynder
25. februar 2004 - 12:06 #2
vi er to der skal lave det han har lavet www.musicon.dk, kan du prøve at sende noget kode fra der hvor man connecter til dankortet?
Avatar billede keysersoze Guru
25. februar 2004 - 12:10 #3
nej - det kan jeg ikke. Man skal oprettes hos fx interpay eller dibs før man kan begynde at benytte Dankort - opretter man sig har interpay/dibs eller det pågældende webhotel det køres fra noget kode der kan benyttes.
Avatar billede mranders Nybegynder
25. februar 2004 - 12:24 #4
ok, men man kan også bruge det fra sin egen webserver, eller skal man have installeret noget software først ?
Avatar billede keysersoze Guru
25. februar 2004 - 12:28 #5
det kan du sagtens fra din egen server
Avatar billede nse Nybegynder
25. februar 2004 - 19:06 #6
Det er forholdvis simpelt at implementerer.. Du skal bare have en form, der kalder betalingsserveren dvs., at du ikke skal bruge andet end HTML.. Du kan fx. læse Wannafinds vejledning: http://www.wannafind.dk/produkter/betalingssystem-faq.asp?do=teknik