Avatar billede pillpopper Nybegynder
23. februar 2004 - 09:15 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Webcam til notesbook

Hej jeg vil høre om der er en der har forstand på webcam, jeg har tænkt mig at bruge en med en opløsning på 300k <- men problemet er at jeg ikke ved om det er godt nok ( alså om billede bliver godt og tydeligt nok.
Jeg håber at der er en der kan være mig behjælplig med dette spørgsmål da jeg ellers ikke vil købe den/det webcam
Venlig hilsen
Pillpopper
Avatar billede want2learn Nybegynder
23. februar 2004 - 09:41 #1
jeg vil hellere snakke opløsning med dig.

Hvis du skal bruge det til flg.
lave telefoniske samtaler over webcam
så vil jeg anbefale mindst 800*640 da det giver en god kvalitet og da du kan lave stilbilleder med det vil du også kunne få en OK billede kvalitet og kunne tage disse billede og få dem lagt på 13*9 billede papir hvor du har et helt OK billede.

er det mere til sjov så er 300K helt ok.

men vil dog anbefale lidt størrer da du kan tage stillbilleder men kommer an på hvad du vil bruge det til.
Avatar billede pillpopper Nybegynder
27. februar 2004 - 22:53 #2
Hej want2leran´´  jeg skal bruge det til min notsbook når jeg feks. har den med et eller andet sted henne og jeg skal helst kunne føre en samtale feks. via. skype/messenger samtidigt med at jeg sender..  Det med stilbilleder hvad er det for det navn har jeg ikke hørt før samt 13*9 billedepapir? er det ikke bare at tage et billede med sit webcam??
Venlig hilsen
Pillpopper
Avatar billede pillpopper Nybegynder
02. marts 2004 - 10:25 #3
Er der nogen anden der kan hjælpe mig med dette her spørgsmål da der ikke har været respons på siden d.27-02-04.
Venlig hilsen
Pillpopper
Avatar billede pillpopper Nybegynder
03. marts 2004 - 12:18 #4
Jeg lukket dette spørgsmål ned på fredag d. 05-03-04´´hvis der ikke kommer nogle svar!
Pillpopper
Avatar billede pillpopper Nybegynder
05. marts 2004 - 23:27 #5
Lukket!