Avatar billede christinakrogh Nybegynder
22. februar 2004 - 22:54 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Problemer med udgivelse af web-sted

Jeg har lavet et web-sted i FrontPage 4.0 (office 2000)

Det er lavet i rammer.

Men jeg kan ikke få lov til at udgive det. Når jeg forsøger starten den med at indlæse selve rammefilen (index)men når den så begynder at indlæse de filer som rammen indeholder, fx. menu.htm, får jeg følgende fejlmeddelelse:
553 cant open that file: No such file or directory. Og så afbryder den udgivelsen.

Er der nogen der har en forklaring - og gerne en løsning

Mange tak
Avatar billede cpufan Juniormester
22. februar 2004 - 23:07 #1
du har angivet er forkert sti til en af filerne.
det klogeste er at lægge alle siderne i en og samme mappe.
når du har flyttet filerne på plads, skal du huske at ændre
egenskaberne for "rammesiden" så den får de nye placeringer opdateret.
Avatar billede thedeathart Nybegynder
22. februar 2004 - 23:07 #2
hvis du mener upload, vil jeg anbefale filezilla; det er rigtig godt til at uploade ens hjemmeside med, og nemt at bruge.

Hvis du bare mener at menu.htm ikke viser sig i din ramme, så må du hellere vise koden, så finder jeg fejlen..
Avatar billede Kengun Praktikant
23. februar 2004 - 00:01 #3
hvis dit webhotel har Frontpage Extensions er det nemmest at bruge Frontpages innebyggede upload funktion og ik nogen FTP-client.
Avatar billede thedeathart Nybegynder
23. februar 2004 - 00:12 #4
kengun - Microsoft + FTP = ERROR

Måske nemmere, men også ca. 1 mia. gange langsooooooooomere......
Avatar billede Kengun Praktikant
23. februar 2004 - 07:05 #5
tull! (måske riktigt hvis du bruger B-one.net)
Avatar billede Slawomir Seniormester
24. februar 2004 - 20:50 #6
1 åben FP derefter klik på filer >> Åbn Web-sted, derefter vælger du den mappe hvor dine filer ligger og gemmer

2 brug ftp-client til at smide dem online link http://www.snapfiles.com/get/wsftple.html

//burgerking
Avatar billede Slawomir Seniormester
25. februar 2004 - 10:49 #7
takker