Avatar billede awat Nybegynder
22. februar 2004 - 22:36 Der er 5 kommentarer

Lave en database

Jeg vil gerne lave en database som gøre det at jeg kan indtaste oplysninger og slette det fra browsern. Altså lægge det hele på en hjemmeside også kan man gå ind og indtaste og slette fra den. Når man skal indtaste det skal den give en bestemt nr. f.eks (w8927j) og den skal man så gemme. Når man skal slette det igen skal der være et sted hvor man kan trykke koden ind altså f.eks (w8927j) også mulighed for at trykke på en knap så den kan slette det som man har indtastet ind i min hjemmeside.

Sådan et database har jeg virkelig meget brug for.
Hvis i kan hjælpe så takker jeg virkelig meget.
(BEMÆRK POINT)
Avatar billede thedeathart Nybegynder
22. februar 2004 - 22:40 #1
mener du en gæstebog ?

Men prøv MySQL kombineret med PHP, se evt. webcafe.dk
Avatar billede awat Nybegynder
22. februar 2004 - 22:42 #2
Nej ikke en gæstebog men noget med at indtrykke annoncer og slette dem igen.
Avatar billede thedeathart Nybegynder
22. februar 2004 - 22:52 #3
det ville kræve et længere scipt, Kan du køre PHP og MySQL ?
Avatar billede awat Nybegynder
23. februar 2004 - 19:24 #4
ingen af dem kan jeg finde ud af..
Avatar billede awat Nybegynder
23. februar 2004 - 19:46 #5
ingen hjælp