Avatar billede biohazard_666 Nybegynder
22. februar 2004 - 18:46 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Fejl på printer? Xerox WorkCentre Pro 657

Hejsa...

Jeg har et problem med min printer. Når jeg prøver på at printe ud sker der intet. Jeg har prøvet at printe ud fra flere forskellige programmer. Det er en Xerox WorkCentre Pro 657 jeg har. Jeg har installeret driverne som jeg har hentet fra Xerox's hjemmeside. Der sker bare intet. Printeren kan godt kopiere. Der er papir i og alt det der. Jeg kører Windows XP.
Avatar billede huskekage Nybegynder
25. februar 2004 - 12:28 #1
Jeg kender udmærket godt den glubske printer til Xerox WorkCentre Pro 657!
Jeg har ikke haft andet end problemer med den! Grunden til at den ikke vil printe ud er at den skal lokkes! Smør et tyndt lag sød sirup på det stykke papir den skal printe på, så skal du bare se løjer! Så trækker den papiret ned i en ruf, og printer løs som var den besat!
Avatar billede biohazard_666 Nybegynder
25. februar 2004 - 13:45 #2
Er det seriøst??
Avatar billede huskekage Nybegynder
25. februar 2004 - 14:54 #3
ja det er da!

Printeren elsker sirup!
Avatar billede biohazard_666 Nybegynder
25. februar 2004 - 15:33 #4
hmm...
Avatar billede biohazard_666 Nybegynder
20. marts 2004 - 18:53 #5
mis