Avatar billede brie Nybegynder
22. februar 2004 - 14:01 Der er 2 kommentarer

Tekst Boks Skal Sende Mail

Undertegnede skal lave en hurtig hjemmeside hvor jeg skal lave en tekstboks med en submit button...

Så langt så godt men ideen med boxen er at når man trykker på submit knappen skal teksten sendes til en mail adresse...

e.g. "mig@mig.dk". kan det gøres i html og er der en hurtigt måde at bixe det sammen på i frontpage...

Både html kode og vejledning i frontpage er godtaget !!!

Ps, hvis du ikke fatter en halv hat of hvad jeg lige sagde skal du bare spørge, jeg svarer inden for 300 sekunder, ca. =D

//Bri3
Avatar billede Slettet bruger
22. februar 2004 - 14:23 #1
"kan det gøres i html"

Ikke uden at sende via brugerens postprogram, hvis han/hun har et sådan installeret.

Vi du have en egentlig mailform skal du ud i noget PHP; ASP eller lign. Evt. Frontpage extensions.
Avatar billede brie Nybegynder
22. februar 2004 - 14:26 #2
Fantastisk, kan du uddybe den der frontpage extensions del eller er det ikke noget du kan forklare mig ?

Jeg er ikke dum, bare uvidende :)