Avatar billede bkr2004 Nybegynder
20. februar 2004 - 16:18 Der er 8 kommentarer

Indretning af butik på hjemmeside

Hej gæve eksperter

Vi arbejder på at få en ny hjemmesinde op at køre.
På den side skal det være muligt at gå ind et sted og købe nogle enkelte bøger og betal med Dankort.

Hvordan kan det nemmest implementeres og kan man gøre det selv ved f.eks. at bruge DanDomains webshop ?

Webshoppen skal kun være en lille del af siden, derfor forestiller jeg mig at den skal ligge i en frame når man går ind under "salg" så man ikke forlader siden - Kan DanDomains shop det ?

Vi har fået tilbud på nogle programmerede løsninger, men de koster bare kassen!
Avatar billede tt-dk Nybegynder
20. februar 2004 - 16:26 #1
kontakt mig på th@2media.dk har en løsning til dig til billige priser, mann.... ;-)
Avatar billede keysersoze Guru
20. februar 2004 - 16:26 #2
det jeg kender til dandomains webshop så er det en decideret shop-hjemmeside - altså er der ikke plads til så meget andet da shoppen er det primære. Om det er muligt at lade dandomains shop køre i en frame/iframe så man kun lader den være en lille del af en større løsning skal jeg ikke kunne sige - eller rettere så jo, det er muligt, men om resultatet bliver brugbart er svært at sige.

jeg ved ikke hvad du regner som en dyr løsning når nu de siger de "programmerede løsninger koster kassen" - men det burde bestemt være muligt at få en specielt tilrettet side hvis de rigtige bliver spurgt på eksperten
Avatar billede bkr2004 Nybegynder
20. februar 2004 - 16:33 #3
Kassen betyder, at vi har fået tilbud i underkanten af 120.000 for en lille hjemmeside, vi selv kunne lave i Frontpage, hvis ikke det havde været for E-handelsmodulet
Avatar billede keysersoze Guru
20. februar 2004 - 16:38 #4
ja - det må jeg sige er en smule :)

jeg vil ikke røbe priser her (men de ligger et pænt stykke fra det du allerede har fået) - men prøv at tag et kast på www.finansbogladen.dk som har kørt et lille stykke tid. Indholdet står jeg ikke for - derfor kan du nok finde nogle underlig ting på nu - men det er selve shoppen som er en af de ting jeg har været med til.

Så medmindre i har nogle vildt krævende ting i ikke har fortalt om burde det bestemt være muligt at lave billigere. www.web-dev.dk eller kim@soze.dk for kontakt hvis du vil spørge om mere.
Avatar billede nse Nybegynder
21. februar 2004 - 19:05 #5
Jeg har en løsning liggende som du kan købe billigt. Løsningen er nogenlunde identisk med finansbogladen.dk. Jeg ved selvfølgelig ikke, om den er det mht. backenden.. Du kan kontakte mig på nse_55@yahoo.dk
Avatar billede powerbart Nybegynder
03. marts 2004 - 20:01 #6
50.000,- for website, webshop, grafisk-design + 2.000 pr. måned for hosting og support.

Du får oven-i-købet det vildeste online-kontor-system ... Herunder;
- CRM, kundestyringsystem
- FINANCE, bogfør en weborder med ét klik
- CMS site, nemt at ændre alle billeder og tekst
- CMS shop, total intergraret med PBS-gateway'en. Hvilket gør din dag meget nemmere...
- STATISTIC, Ét affiliate system, så du nemt kan følge med i dine internetkampagner og se hvad du tjener på bundlinien, for alle eller hver enkelt kampagne.
Og meget, meget mere ...

http://www.less-is-more.dk/
Avatar billede bkr2004 Nybegynder
04. marts 2004 - 09:22 #7
OK tak tak. Men vi har nok fundet en løsning, som giver os det hele til en pris i det område der bliver nævnt der - og så 4000 pr. år til hosting, shop og support.

Jeg har talt med DanDomain, og deres webshop kan godt indpasses i en iframe på siden, så man ikke opdager at man faktisk forlader hjemmesiden når man vil handler
:-)
At der så er lidt standardløsning over designet må følge med til prisen.
Avatar billede keysersoze Guru
12. marts 2004 - 15:10 #8
lukketid?