Avatar billede compac Seniormester
20. februar 2004 - 12:26 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

blå understregning af hyberlinks

Jeg har lavet tekst i Frontpage som hyberlinks. Jeg kunne godt tænke mig at understregningen var blå.  -  i øjeblikket bliver den bliver samme farve som teksten.
Min hyberlink:
<a href="side.htm" style="font-size: 18 pt; font-weight: bold"><b><font color="#FF0000" size="5">Linktekst</font></b></a>
Avatar billede Slawomir Seniormester
24. februar 2004 - 20:55 #1
<a href="side.htm" style="font-size: 18 pt; font-weight: bold"><b><font color="#0000FF" size="5">Linktekst</font></b></a>

//Burgerking
Avatar billede compac Seniormester
26. februar 2004 - 21:22 #2
Ved den ændring bliver HELE teksten + understregning stadig samme farve.
Jeg efterlyser en metode hvor kun understregningen bliver blå.
Avatar billede baxos Nybegynder
26. februar 2004 - 21:24 #3
mener ikke at det kan ladge sig gøre :S
Avatar billede Slawomir Seniormester
28. februar 2004 - 20:50 #4
aah ok, det var da sjovt, det skulle gerne lade sig at gøre, ved bare ikke lige hvordan, måske ved at bruge css eller noget js, kigger et andet sted man lover ikke noget

hvis du finder ud af det må du lige skrive løsningen her inde :-)

//burgerking
Avatar billede Slawomir Seniormester
28. februar 2004 - 20:52 #5
baxos >> min indstilling den er at man kan ikke tænke noget, som der ikke er løsning på ;-)
Avatar billede Slawomir Seniormester
29. februar 2004 - 11:59 #6
måske kan du også bruge roenving's svar herinde http://www.eksperten.dk/spm/471187
Avatar billede Slawomir Seniormester
01. marts 2004 - 22:50 #7
kan du ikke bruge den link jeg har givet dig?
Avatar billede compac Seniormester
10. marts 2004 - 14:39 #8
Nej!  i roenving's eksempel kommer den blå understregning først når cursoren køres over teksten.
Jeg har brug for at understregningen er blå til at begynde med (ligesom et normalt link).
Jeg har forsøgt at ændre i eksemplet for at opnå denne virkning - men uden held.
Avatar billede compac Seniormester
07. april 2005 - 21:11 #9
luk
Avatar billede compac Seniormester
29. maj 2005 - 22:33 #10
*