Avatar billede moun Nybegynder
19. februar 2004 - 23:19 Der er 3 kommentarer

Mikrofon virker ikke!

Jeg har lige købt et headset af mærket Plantronics. Men mikrofonen virker ik.

Jeg har prøvet disse ting:
At se om den er "MUTED" i lydindstillinger.
At køre mikrofon-testen inde i lydindstilliner.
At se om den er sat i den rigtige port.

Hvad skal jeg gøre...?
Avatar billede moun Nybegynder
19. februar 2004 - 23:20 #1
Glemte lige at sige, at jeg har Windows XP, og at standard lydindstillingen er: "ESS Allegro" - kan ik vælge andre end den...
Avatar billede halifax Nybegynder
20. februar 2004 - 00:15 #2
Er der måske på ledningen til dit headset en kontrolenhed til at justere lydstyrke og med en knap til at slå mikrofon til/fra?

Ellers: prøv den af på en anden PC for at slå fast om den er defekt eller ej.
Avatar billede corleonedk Nybegynder
21. februar 2004 - 20:21 #3
Du har sat den til at bruge dit headset i både sound og voice recording ikke?