Avatar billede tdaugaard Nybegynder
29. januar 2001 - 21:43 Der er 12 kommentarer og
1 løsning

Emne på \"Eksperten.dk\" mails ..

Haløjsa ...

Nu sidder jeg lige og kigger på mine point og ser at jeg har 31605 .. sidste gang jeg kiggede havde jeg 31485 og så kommer jeg til at tænke på at jeg da ikke aner hvem/i hvilket ? jeg har fået point af/fra, derfor lyder mit forslag på at der i emnet på mails fra eksperten tilføjes (Accepteret) eller (Afvist) til emnet så man kan se at der er tale om en lukning af spm.

Emnet vil således f.eks. komme til at se sådan her ud:

Eksperten.dk : Eksperten.dk: Forslag (Accepteret)

Hva\' synes i ?
Avatar billede dana Nybegynder
29. januar 2001 - 21:46 #1
God ide!!

:)
Avatar billede fcs Novice
29. januar 2001 - 21:50 #2
Glimrende
Avatar billede kimrosgaard Nybegynder
29. januar 2001 - 22:01 #3
hvad med at få mailsystemet til at virke først? :-/
Hele aftenen har jeg ikke fået kommentar-mails overhovedet! jeg får indimellem kun nyoprettede spørgsmåls-mails *suk*
Avatar billede kee.... Nybegynder
29. januar 2001 - 22:07 #4
Fin ide, men er også lidt enig med kimrosgaard. Jeg har heller ikke fået mail her til aften.

Kan ikke lade være med at tænke \"hoold da op hvor må man have svaret på mange spørgsmål når man har så mange point\"

Jeg har fået 60 point i dag, for første gang og blev vildt glad, er jo faktisk helt ny herinde.

Men jeg tænkte på, jeg klikker flittigt på bannerne for oven, og har nu opdaget man får point ud af det. Det er så hvad det er, men er egentlig nysgerrig om vi støtter eksperten.dk ved at klikke?
Avatar billede kjalle Nybegynder
29. januar 2001 - 22:14 #5
kee ....><selvfølgelig støtter vi eksperten.dk det er jo deres sponsorer !
Avatar billede kee.... Nybegynder
29. januar 2001 - 22:18 #6
Kjalle
Ok, var bare ikke helt sikker. Jamen så klikker jeg gladeligt videre *griner*
Avatar billede eagleeye Praktikant
29. januar 2001 - 22:55 #7
kee...>> det givre et point pr/dag at klikke på en banner.
Avatar billede fcs Novice
29. januar 2001 - 23:22 #8
kimrosgaard>> Ja, du har helt ret. Det primære må være at systemet virker, men tdaugaards forslag er nu heller ikke dårligt ;-) Jeg tror dog nok at Admin er klar over problemet, det bliver han ihvertfald imorgen tidlig når han checker sin post ;-) Jeg håber at han kan løse problemet!
Avatar billede cyber_freak Nybegynder
30. januar 2001 - 00:16 #9
sidder og keder mig da man ik får nogen emails fra eksperten.dk zzzzzzzzzz :-`
Avatar billede kee.... Nybegynder
30. januar 2001 - 08:33 #10
Eagleeye>>
ok, men sponsorerne  får vel noget ud af det selv om jeg klikker flere gange pr dag ik?

Der må være et sted herinde hvor jeg kan finde nogle oplysninger om det :0)
Avatar billede andreas_admin Nybegynder
30. januar 2001 - 10:30 #11
tdaugaard>> Det er så absolut et forslag, men som du ved er vi meget travle, og derfor må den vente lidt, sorry :) Vi er opmærksomme på mail-problemet, og arbejder på det lige nu !
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
01. februar 2001 - 23:19 #12
Det lyder godt :-)
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
01. februar 2001 - 23:21 #13
Altså ikke at i har travlt, men at i synes om forslaget :-)