Avatar billede razmuz_dk Nybegynder
29. januar 2001 - 21:20 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Connect til Unix

Man kan connecte via telnet og SHH ... mener jeg? :) Har ik\' det vilde forstand på, har bare set det i et client program. Jeg har hørt noget om SHH er til Unix servere eller så\'nå\'d..? Nå ... nu til spørgsmålet..

Kan man connecte VIA SHH i VB? :) HVis ja, hvordan!? Jeg går ikke ud fra man bruger winsock =)
Avatar billede rasmusw Nybegynder
29. januar 2001 - 21:36 #1
jo, man bruger såmænd winsock, det er ren socket kommunikation. det er bare krypteret. fra openssh.org kan du helt sikkert finde informationer. Jeg ved der findes et bibliotek ssleay som du muligvis kan bruge til krypteringen.
Avatar billede truti Nybegynder
13. februar 2001 - 01:09 #2
Jo som rasmusw siger jo man bruger winsock (Det gør man jo næsten altid til komonikation på nettet).

men jeg ville bede dig uddybe dit spørgsmål lidt bedre.... Jeg kan nemlig ikke lige ud fra det du skriver se hvad du mener....

(Er det ikke en terminal forbindelse vis ssh) ???
Avatar billede rasmusw Nybegynder
06. marts 2001 - 22:20 #3
hmm. jeg venter på en afslutning af dette spørgsmål...
Avatar billede razmuz_dk Nybegynder
14. maj 2001 - 12:21 #4
.
Avatar billede rasmusw Nybegynder
14. maj 2001 - 16:12 #5
er der en grund til at svarene blev afvist? det ville have været rart med en uddybning af spørgsmålet såfremt vi ikke forstod det korrekt.