Avatar billede fader Nybegynder
17. februar 2004 - 16:27 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Enkelt program hvor man også kan bruge kameraer.

Ja, jeg søger et program hvor man kan animere så man flyve rundt mellem figurerne i en form for kamera, og derefter exportere det man har lavet i en avi fil. Har prøvet Milkshape men der kan man det vist ikke, altså det med kameraerne.... på forhånd tak...

-Morten
Avatar billede michael-k Nybegynder
17. februar 2004 - 16:31 #1
Hvis du har adgang til 3dsmax, så er der her en forklaring på dansk hvordan du gør det http://www.3dmaxer.dk/tutorials/tutkamera.asp
Avatar billede fader Nybegynder
18. februar 2004 - 15:34 #2
Har engang haft...men ikke lige for tiden...men ellers tak
Avatar billede fader Nybegynder
02. juni 2004 - 13:21 #3
tak