Avatar billede thelen Nybegynder
17. februar 2004 - 13:28 Der er 3 kommentarer

Forbindelse via hub til internettet

Hej,

Har købt en hub : http://m-e.dk/shop/default.asp?setlng=1&productid=1895.

Men kan ikke få vores computere til at komme på nettet via den. Den skriver der er firewall når vi prøver at logge på msn. Ved ikke hvad der er i vejen håber i kan hjælpe mig.
Avatar billede mynetwork.dk Nybegynder
17. februar 2004 - 13:30 #1
Du skal sikkert ud og investere i en router eller, sætte en computer op til at være router "Det kræver 2 netkort og at computeren skal være tændt når andre på netværket skal på nettet"

Det er, vil jeg tro, det eneste løsning.
Avatar billede Slettet bruger
17. februar 2004 - 13:35 #2
NEtwork Guy, vil du ik være sød at svare på mit spørgsmål... http://www.eksperten.dk/spm/466204 .... 200 points sat på spil
Avatar billede oesten Nybegynder
17. februar 2004 - 13:38 #3
Hvis I har lige så mange IP-adresser som der er computere burde en hub da virke. Kan I komme på nettet når der kun er tændt for een computer?
Kan I komme på nettet når der kobles direkte fra en computers netkort til ADSL-modemet?