Avatar billede larsbie Nybegynder
17. februar 2004 - 10:07 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Fjernelse af ikon i den højre del af taskbaren

Har fået installeret et program der så også har sat sig i den højre del af taskbaren (er det det område der hedder quick launch?) Nå, men der vil jeg ikke have det, det skal bare væk. Men hvordan, med højreklik på ionet kan jeg få det til at gå væk indtil jeg genstarter. Men ikke permanent. Jeg har prøvet før at fjerne sådan noget, men jeg kan ikke huske hvordan.
Avatar billede mcse_henrik Nybegynder
17. februar 2004 - 10:08 #1
hvad er det for et ikon??
Avatar billede magictouch Nybegynder
17. februar 2004 - 10:13 #2
Hvis det er området ved uret, så-Start -kør: msconfig-start- fjern flueben
Avatar billede larsbie Nybegynder
17. februar 2004 - 10:16 #3
Jep der var den det v ar lige det der msconfig jeg ikke kunne huske. mange tak
Avatar billede larsbie Nybegynder
17. februar 2004 - 10:33 #4
Hvordan pokker giver jeg point??
Avatar billede magictouch Nybegynder
17. februar 2004 - 10:35 #5
Det er du velkommen til nu;) marker mit navn til venstre-og accepter, og jeg takker*S*
Avatar billede lydtek Nybegynder
17. februar 2004 - 19:27 #6
Jeg er ny på XP men har hørt, at msconfig ikke fungerer på helt samme måde som i 98 og derfor ikke fjerner pgr. der muligt fortsat kører i baggrunden. Jeg benytter derfor et lille pgr. der hedder "Startup.exe" og fylder 88 kb. Jeg kan desværre ikke huske hvor jeg downloadede det fra og ved ikke lige om man må videreformidle det via dette forum. Til behagelig orientering.    /Lydtek.
Avatar billede larsbie Nybegynder
17. februar 2004 - 21:06 #7
Mange tak..har fundet programmet og prøver det.