Avatar billede skin Nybegynder
15. februar 2004 - 18:54 Der er 8 kommentarer og
3 løsninger

auto msg til op's på channel

hej er ny i det her med at sætte bot op men vil høre er der en der kan hjælpe mig med ::: hvordan gør man sådan at når en skriver !admin så smider den en msg til op's (@) på channel håber der er en der kan hjælpe mig ((:
Avatar billede popsy Novice
15. februar 2004 - 18:58 #1
Hmm, det virker alt for kringlet at bruge botten til det. Lav en highlight i dit irc program, der reagerer på !admin. Ellers skal du jo også skrive nye admins ind i botten, og gamle ud hele tiden.
Avatar billede popsy Novice
15. februar 2004 - 19:05 #2
Avatar billede nyhuus Nybegynder
16. februar 2004 - 14:28 #3
du skal lave en priv channel og sætte det i din bots remoute

on 1:TEXT:!Admin:#din-normal-chan-her:/notice $nick You are right now asking an admin to give you some help. Wait some few seconds and we'll give you our call. | /msg #din-priv-chan-her Admin's $nick har brug for hjælp!
Avatar billede nyhuus Nybegynder
16. februar 2004 - 16:07 #4
JEg har lige fundet ud af hvrodan du også kan gøre

skrive:
/notice @chan-her ***tekst her***

eks

/notice @scritpdk Hej med dig
Avatar billede skin Nybegynder
16. februar 2004 - 21:54 #5
nyhuusdk det var lige det jeg kunne bruge jeg takker mange gange
Avatar billede nyhuus Nybegynder
16. februar 2004 - 22:26 #6
accept lige så TAK :D
Avatar billede skin Nybegynder
17. februar 2004 - 02:25 #7
har da trykket accepter virker det ikke eller hvordan
Avatar billede nyhuus Nybegynder
17. februar 2004 - 11:10 #8
du skal først trykke på mit nick ved den af dem du vil accepte :D
Avatar billede skin Nybegynder
17. februar 2004 - 12:56 #9
ok så skulle den være fikset takker for hjælpen endnu engang ((:
Avatar billede nyhuus Nybegynder
17. februar 2004 - 13:01 #10
hehe np du
Avatar billede tatziki Nybegynder
18. maj 2004 - 21:51 #11
lool! omg det er bare det her:
code:
on *:TEXT:!admin:#dinchan: {
  /omsg $nick needs help!

Det var det! Du ka også bruge /onotice men så noticer den kun.. Ikke så godt som omsg! Med omsg msg den alle der er opped på din channel!