Avatar billede klithoj Nybegynder
15. februar 2004 - 10:05 Der er 4 kommentarer

Skærmopløsning når et vb program startes på pc med anden opløsnin

Hvordan løses problemet uden at der skal skrives nyt program
for alle størelser Skærme
Avatar billede danq Nybegynder
15. februar 2004 - 12:09 #1
Du kan bruger Screen.Width og Screen.Height til er definere brugerens opløsning. På den måde kan du så i din Form_Load udregne hvor de forskellige komponenter skal placeres.
Mvh Danq
Avatar billede l3kris Nybegynder
17. februar 2004 - 15:27 #2
Ja, eller lav udregningerne i Form_Resize, som du så kalder fra Form_Load.
Avatar billede klithoj Nybegynder
07. maj 2004 - 19:22 #3
Tak for svar
Avatar billede klithoj Nybegynder
07. maj 2004 - 19:23 #4
Tak for svar