Avatar billede chrisscan Juniormester
12. februar 2004 - 16:44 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

ændring af password til upload i frontpage

Hvordan får jeg frontpage til at forstå, når jeg har fået ændret pw på samme brugernavn når jeg skal uploade ? Den vil kun acceptere det pw der en gang er indskrevet.
Der må være et eller andet sted i registreringsdatabasen eller andet steds, det er gemt.
Jeg har prøvet at kopiere webstedet og gemme det under et andet navn og derefter hente det ind i FP, men den kan ikke glemme at til et bestemt brugernavn hører også et bestemt pw som kun kan være et og ikke noget andet !

ØV ØV

Carsten
Avatar billede Kengun Praktikant
12. februar 2004 - 17:55 #1
Jeg vil tro at det er dit webhotel der skal endre dit passord.
Avatar billede chrisscan Juniormester
12. februar 2004 - 23:53 #2
Det er desværre netop det, der er sket (at de har ændret pw). Det er et fp problem.

Carsten
Avatar billede Kengun Praktikant
13. februar 2004 - 00:20 #3
men så skal du vel bare få dem til at give dig dit nye passord?
Avatar billede chrisscan Juniormester
13. februar 2004 - 14:12 #4
Det er det NYE pw fp ikke vil godtage.

FP har en gang for alle bestemt at til et givet brugernavn hører et bestemt pw som ikke sådan uden videre kan ændres.

C
Avatar billede Kengun Praktikant
13. februar 2004 - 14:56 #5
Hvordan åbner du din side i Frontpage? Åbner du den først i din browser og klikker så på "Frontpage knappen"? Hvis du gør så, så kan du forsøge at åbne FP først og så gå til "Fil" - "Åbne webområde" og så skrive ind hele adressen til din webside (inkluderet http://)
Avatar billede chrisscan Juniormester
13. februar 2004 - 15:25 #6
Jeg åbner altid fp først og åbner via filer.. det har jeg gjort i årevis. Har 5 websteder jeg vedligeholder.

C
Avatar billede chrisscan Juniormester
12. juni 2004 - 15:34 #7
Har selv løst problemet

CK