Avatar billede 2mmy Nybegynder
12. februar 2004 - 13:13 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

msn logger af og på

Hey
jeg har et problem, min msn messenger bliver ved med at sige at at jeg er logget på en anden computer, og jeg skal trykke for at logge på igen, det startede efter jeg køre en windows update, tror det er fordi det både er msn messenger og windows messenger der er kørende på min computer er det ikke muligt på en måde at slette dem begge og installere det ene igen, har prøvet under tilføj fjern programmer men der er kun msn messenger og under windows komponenter er der er ikke et flueben ved messenger...hvad kan jeg gøre for løse problemet?
Avatar billede halifax Nybegynder
12. februar 2004 - 16:29 #1
Skaf dig af med Windows Messenger - hvis du absolut ikke ønsker at bruge den, men kun ønsker at bruge MSN Messenger. Har jeg selv gjort.
Afinstaller Windows Messenger sådan:

Klik Start - Kør og skriv CMD <Enter>
I kommandoprompten skriver du

RunDll32 advpack.dll,LaunchINFSection %windir%\INF\msmsgs.inf,BLC.Remove

Sørg for at afslutte både Win Messenger og MSN Messenger FØR du gør det.
Avatar billede knighten Nybegynder
13. februar 2004 - 14:36 #2
Du kan starte med at kigge i C\windows\messenger om den skulle være der, hvis den er så fjern den som halifax siger, du behøver dog ikke gøre det i kommandopromten men kan nøjes med at kopiere ind i kør...

Hvis den ikke er der, kan det være fordi du har haft logget på en anden computer og kommet til at sætte den til at logge dig automatisk på det kan gøre at når den anden maskine starter op logger den dig på og smider dig af på din egen maskine...
Avatar billede 2mmy Nybegynder
13. februar 2004 - 14:38 #3
halifax det virkede sku :) mange takker :)