Avatar billede sstp Nybegynder
11. februar 2004 - 22:00 Der er 12 kommentarer og
1 løsning

Du kunne ikke logge på (MSN)

Hmm

I går kunne jeg logge på msn messenger, men idag gider den ikke.. Lige fra i eftermiddags, har den sagt:

Du kunne ikke logge på .NET Messenger Service. Det skyldes muligvis problemer med internetforbindelsen. Prøv igen senere. 0x81000370

Min internet forbindelse virker godt.. :oD

Hvis der sidder en med løsningen på dette progblem så skriv venglist.. :)
Avatar billede Slettet bruger
11. februar 2004 - 22:21 #1
Jeg fandt denne side på nettet, er det noget du kan bruge
http://bigblueball.com/forums/topic.asp?TOPIC_ID=3708&SearchTerms=0x81000370
Avatar billede Slettet bruger
11. februar 2004 - 22:26 #2
Fandt også en side hvor der stod at det kunne skyldes zone alarm, har du denne installeret ??
Avatar billede sstp Nybegynder
11. februar 2004 - 22:32 #3
nej, zone alarm har jeg ikke installeret.. Og alle de der "protection" programmer så som Peergardian og Norton personal firewall osv, havde jeg også installeret før det skete.. Så det burde ikke være det..
Avatar billede sstp Nybegynder
11. februar 2004 - 22:35 #4
hmm nej desværre.. Den har ikke hjulpet mig så meget..
Avatar billede Slettet bruger
11. februar 2004 - 22:37 #5
Hvis du på Google prøver at søge på fejlkoden på danske sider, kan jeg se at der ligger en løsning på ebruger.dk/eblog/ men denne side kan jeg ikke komme ind på. Men af det lidt der står under søgekriterier ser det ud til at det er noget med sikkerhedsindstillingerne
Avatar billede Slettet bruger
11. februar 2004 - 22:39 #6
Hvis du går ind i internetindstillinger-->avanceret har du så et hak ved SSL 2.0 og SSL 3.0 ??
Avatar billede sstp Nybegynder
11. februar 2004 - 23:19 #7
ja det har jeg.. Men altså, alt sådan noget med nye firewall programmer, og rettelser alle mulige steder, har jeg slet ikke lavet noget af. Det er bare her idag da jeg startede den op at den har gjort det.. Har også prøvet at genstarte..
Avatar billede sstp Nybegynder
12. februar 2004 - 17:53 #8
ingen ideer?
Avatar billede knighten Nybegynder
13. februar 2004 - 23:51 #9
Prøv at kontakte MSN og spørg om de kan hjælpe.
Har før skrevet til MSN og fået en rigtig god support.
http://messenger.msn.dk/Help/ContactUs.aspx
Avatar billede sstp Nybegynder
15. februar 2004 - 22:41 #10
okay..

hmm jeg må desværre sige mange tak for tiden du har skrevet her, ;) for jeg har fundet fejlen. Og nu kommer det flove..

Mit net var gået ned.. :D

Hehehhehe få bare lige en lille griner over det..

//Niki - Skal vi dele pointsne?
Avatar billede the-russian Nybegynder
19. februar 2004 - 16:20 #11
skriv e-mailen igen
Avatar billede sstp Nybegynder
06. marts 2004 - 23:25 #12
arh ik med dig.. :P
Avatar billede sstp Nybegynder
06. marts 2004 - 23:25 #13
og så prøver jeg lige igen.. :D

//kom til at afvise mig selv.. Dooh! :D