Avatar billede mikkelz Nybegynder
11. februar 2004 - 15:15 Der er 3 kommentarer

hvad nu!

Når man downloader et script fra nettet som man gerne vil bruge, består de for det meste af flere filer. En database, og et par asp/php filer...

Mit spørsmål går ud på, hvor skla jeg ligge disse filer på min hjemmeside før det fungerer....

Skal jeg bare ligge dem i rodmappen og så skrive i html på index-siden hvor den skal hente databasen fra eller... jeg forstår det ikke lige helt...

Jeg har læst diverse torturials m.m men jeg synes stadig det er svært at hodle hovede og hale i!
Avatar billede sukos Juniormester
11. februar 2004 - 15:20 #1
Som regel plejer der at være en "setup.txt" eller lign.
Dit spm er jo umiddelbart umuligt at svare på.
Avatar billede mikkelz Nybegynder
11. februar 2004 - 15:24 #2
hej sukos...... kan du ikkehjælpe mig med at få det sidste på plads med det der upload..... ejg er på icq???
Avatar billede mikkelz Nybegynder
11. februar 2004 - 15:24 #3
sukos<--- havde selv prøvet at lege med det men jeg er gået lidt i stå... mangler lige det sidste før at det kommer til at virke