Avatar billede fjarse Nybegynder
28. januar 2001 - 10:46 Der er 5 kommentarer

outlook langsom

jeg har hørt at mp 3 fil kan gøre outlook langsom. i så fald hvor finder jeg den og sletter den.
Avatar billede limemedia Nybegynder
28. januar 2001 - 11:14 #1
Store datamængder i Outlook vil altid have en tendens til at sløve programmet ned. Har du overvejet at anvende AutoArchive samt slette gamle emails du ikke behøver gemme ?
Avatar billede riversen Nybegynder
28. januar 2001 - 11:32 #2
hvis du ikke har lyst til at arkivere er det muligt at det også hjælper at komprimere din .pst fil, hvis den er blevet meget stor.
Men stadigvæk vil det nok være bedt at arkivere til en anden .pst fil
Avatar billede fjarse Nybegynder
28. januar 2001 - 12:10 #3
jeg har tømt outlook helt for sendt og modtaget post. så det er ikke der skoen trykker
Avatar billede ulli Nybegynder
28. februar 2001 - 11:57 #4
Du har hørt...., men er dit Outlook blevet langsom, eller vil du væer på forkant med et eller andet?
Avatar billede fjarse Nybegynder
28. februar 2001 - 18:37 #5
det tager ca. 3-4 min. at åbne outlook
og min explorer er også ramt af problemet!