Avatar billede mettecarsten Nybegynder
09. februar 2004 - 14:28 Der er 13 kommentarer

Pris på central bannerreklame

Hej eksperter

Jeg har bl.a. følgende ferie-sider:

www.dansksommerhusudlejning.dk
www.bedandbreakfastoverblik.dk
www.ferieboligudland.dk
www.ferieoverblik.dk
www.urlaubdanemark.de

hvor jeg ønsker at sælge den centrale 468 x 60 banner. Samlet har siderne et forholdsvis stort besøgstal, som jeg ikke lige ønsker at offentliggøre, men kan naturligvis oplyses i en mail. Kender I priserne for et sådant banner? Pr. visning? Pr. klik? Kender I evt. nogle firmaer, som kunne være interesseret i at købe disse bannerpladser?

På forhånd tak.

(pointene bliver fordelt)
Avatar billede bacardil Nybegynder
10. februar 2004 - 11:31 #1
Du kan via www.permit-ads.com / www.tradedoubler.com sælge bannerne til firmaere der giver for henholdvis klik/salg

Ellers kan du kontakte andre netværk som b2b m.m. og tilmelde din side, så vil de kunne sælge den for dig.

Hvis du vil havde mest af ud af det, så skal du nok selv ud og finde firmaer der har produkter som kunne sælges på din side eks. eurocar/dansommer m.v.
Avatar billede mettecarsten Nybegynder
10. februar 2004 - 19:28 #2
Tak for dit svar. Jeg har prøvet tradedoubler i anden sammenhæng, men det giver ikke ret meget. Jeg må nok selv ud og kontakte nogle firmaer.

Hvis der ikke kommer andre indlæg, så får du alle pointene - skal nok følge op.
Avatar billede nse Nybegynder
11. februar 2004 - 10:50 #3
Avatar billede nse Nybegynder
11. februar 2004 - 10:54 #4
Af andre netværk, hvor du skal søge optagelse er der www.addpepper.dk, www.dayrates.com og www.adlink.dk
Avatar billede Slettet bruger
11. februar 2004 - 13:45 #5
Skriv til mig, jeg er muligvis interesseret i dine bannere...
Avatar billede bacardil Nybegynder
11. februar 2004 - 17:30 #6
Det var selvf. partner-ads.com jeg mente..´Men begge site er vist under samme ejer :)
Avatar billede mettecarsten Nybegynder
11. februar 2004 - 18:33 #7
"Dunse" - jeg har lige sendt dig en mail. Jeg vil lige kigge de andre alternativer igennem - pointene skal jeg nok snart fordele.
Avatar billede Slettet bruger
11. februar 2004 - 19:29 #8
Jeg har ikke fået din mail
Avatar billede mettecarsten Nybegynder
11. februar 2004 - 20:43 #9
Har sendt mailen til: dunse@email.dk - rigtig adresse?
Avatar billede Slettet bruger
12. februar 2004 - 17:06 #10
Lige nøjagtigt, nemlig IKKE rigtigt... Det er dj@helsingor.net Jeg har da ellers opdateret det inder indstilliger... Whatever...
Avatar billede mettecarsten Nybegynder
12. februar 2004 - 23:21 #11
Har nu sendt mail til: dj@helsingor.net
Avatar billede mettecarsten Nybegynder
16. februar 2004 - 07:26 #12
Skulle lige til at fordele point - tidligere har jeg kunnet fordele pointene, men kan umiddelbart ikke nu??????
Avatar billede bacardil Nybegynder
16. februar 2004 - 08:42 #13
Det er fordi kun en har svaret. Så hvis du siger hvem du mener der skal havde point, så vil de nok lægge et svar :)