Avatar billede knighten Nybegynder
09. februar 2004 - 09:49 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Tilpasse størrelsen af regneark.

Jeg skal, via et link, have åbnet en side der viser et regneark.
Problemet er at det regneark jeg vil have vist er for stort til at kunne være i browser vinduet.
Kan man ikke tilpasse størrelsen på arket ?

Jeg havde tænkt mig at lave regnearket om til en billedfil, den vej skulle man så kunne tilpasse størrelsen, men det kunne jeg heller ikke få det at lykkedes.

Windows XP
FrontPage 2002.
Avatar billede susanne_larsen Nybegynder
10. februar 2004 - 22:00 #1
....forslag hvad med at lave dit regneark om til en pdf fil ?
I forbindelse med oprettelsen af din pdf, vælger du så at dit regneark skal tilpasses en A4 - stående eller liggende, alt afhængigt af hvad der ser bedst ud - eller er mest læsbart....
Avatar billede knighten Nybegynder
13. februar 2004 - 14:10 #2
Det er en mulighed. Men så vidt jeg ved så skal man have et betalingsprogram for at kunne lave filer om til .pdf
Men hvis jeg tager fejl må du meget gerne give mig et link.
Avatar billede susanne_larsen Nybegynder
14. februar 2004 - 19:25 #3
;) her link til en gratis converter
http://www.pdf995.com/
Avatar billede susanne_larsen Nybegynder
14. februar 2004 - 19:26 #4
...og ja du har ret Adobe Acrobat koster penge
Avatar billede knighten Nybegynder
16. februar 2004 - 18:50 #5
Undskyld der lige er gået et par dage...
Tak for linket. Da det jo løser mit problem må du lægge et svar så jeg kan komme af med mine point. :)
Avatar billede susanne_larsen Nybegynder
17. februar 2004 - 18:18 #6
.p gør ikke spor... her et lille svar