Avatar billede driblekongen Nybegynder
06. februar 2004 - 23:56 Der er 1 kommentar

hvordan får jeg vist en side fra nettet på min hjemmeside?

Jeg mener - jeg vil have en hel side fra et andet sted på nettet til at blive vist på min hjemmeside, men hvordan ser den HTML kode ud?? Hvis det fx er ekstra bladets hjemmeside jeg vil have på en af mine sider, så skal det være en kode, hvor jeg kan sætte www.eb.dk ind i, og så kommer den side frem på min side.
Avatar billede tofferman Nybegynder
07. februar 2004 - 01:50 #1
Du kan evt. lægge det i en iframe eller en frame. Men der kan være tale om brud på copyright, og det måz du ikke.